Conform cu unele informatii, azi (26 aprilie) se lanseaza FaceBook Deals in cateva orase mari americane din Texas, California si Georgia. Facebook Deals devine astfel noul concurent al Groupon si al celorlalte site-uri similare (cluburi de shopping, grupuri de discount-shopping, social-shopping, etc.) cum sunt LivingSocial sau, pe plaiurile noastre, Kuponiada si celelalte site-uri tip “deals”. Daca punem in balanta numarul urias de utilizatori Facebok, posibilitatea ca Facebook sa faca disponibile “facebook credits” pentru Facebook Deals (ceea ce ar da un incentive semnificativ utilizatorilor), ca si faptul ca probabil vor fi extrem de multi parteneri interesati sa lucreze cu Facebook pe Deals, cred ca deja se contureaza un proiect care poate creste foarte mult, foarte repede. Mai ramane sa vedem cum va functiona localizarea, deoarece acest tip de activitate trebuie dezvoltata tara cu tara, regiune cu regiune, oras cu oras. Tinand cont de diferenta de fus orar, abia in orele urmatoare vom vedea ce se intampla azi in SUA cu Facebook Deals…