Inscrie-te acum la Chivas The Venture!

2017-10-13 09:20:06
|
Marius Ghenea - Inscrie-te acum la Chivas The Venture!

A treia editie Chivas The Venture a inceput, suntem si de aceasta data in cautarea acelor proiecte antreprenoriale romanesti care au un impact social semnificativ si sunt convins ca si anul acesta vom identifica cele mai bune proiecte pentru finala din Romania, iar apoi dintre ele, juriul din care sunt onorat sa fac partea si anul acesta, va alege castigatorul national, care va participa la finala mondiala a competitei.

In aceasta vara, finala The Venture a avut loc la Hollywood, iar proiectul de business propus de Romania, Sowat, a fost foarte apreciat de juratii si mentorii din Statele Unite, chiar daca nu a castigat competitia globala. Am fost oricum bucurosi sa reprezentam Romania si la seara de gala a competitiei, alaturi de vedete ale Hollywood-ului ca Halle Berry, Javier Bardem, Josh Gad sau Don Cheadle.
Dar cum se intampla de fapt lucrurile, cum poate un antreprenor din Romania sa ajunga acolo? Simplu: daca ai un proiect antreprenorial cu impact social semnificativ, inscrie-te in competitie si eu, alaturi de alti membri ai juriului si mentori, voi fi alaturi de cei calificati in finala romaneasca, atat cu sfaturi si idei, cat si mai departe, pe rafinarea pitch-ului, astfel incat acesta sa transmita cat mai bine valorile si obiectivele afacerii tale sau ale proiectului tau startup. Sigur ca afacerile sunt afaceri in timp ce activitatile sociale nu au obiective de profit, dar din experienta mea, multe activitati antreprenoriale pleaca de fapt cu ideea clara de a schimba, cu modestele lor resurse, lumea in bine, iar asta inseamna de fapt impact social: fie ca este pe zona de ecologie, fie ca vorbim de proiecte in domeniul sanatatii, proiecte de tehnologie sau cele care se adreseaza categoriilor defavorizate, toate acestea au in realitate si valente sociale, chiar daca uneori, nu le identificam si nu le cuantificam de la inceput.

E important de precizat, la final, ca miza participarii nu este deloc mica, la finala mondiala premiile totale sub forma de investitii in companiile castgatoare ajung la un milion de dolari!

Inscrie-te acum sau intreaba-ma pe mine (sau echipa mea) detalii despre posibilitatea de participare. Succes!

Etapa locală, desfășurată în perioada octombrie 2017 – ianuarie 2018, reprezintă primul pas în experiența Chivas Venture. În joc sunt 5.000 de euro pentru câștigător și ocazia de a trece prin stagii de pregătire și consiliere personalizată pentru toți cei 5 finaliști, alături de participarea în programul de antreprenoriat BusinessDrive, pe care il sustin impreuna cu Dragos Popescu.

Etapa globală (martie – mai 2018) îi oferă câștigătorului:

  • experiența unui Accelerator de business, unde, timp de o săptămână, va participa la un program de mentorat dezvoltat în colaborare cu Centrul Skoll pentru Antreprenoriat Social de la Universitatea Oxford;
  • participarea la pitch-ul final, unde va cunoaște cele mai bune business-uri cu impact social din toată lumea și își va prezenta ideea în fața unor experți internaționali în domeniul afacerilor;
  • șansa să obțină finanțarea necesară îndeplinirii obiectivelor sale. Astfel, un vot public al oamenilor din întreaga lume va decide modul în care trebuie să fie distribuiți, între finaliști, primii 200.000$ din premiul de un milion, urmând ca restul premiului (800.000 $) să fie acordat la pitch-ul final, în urma deciziei juriului.

Orice afacere cu venituri anuale mai mici de 1.500.000 de dolari și aflată într-unul dintre stadiile Discovery, Start-up sau Growth stage poate intra în cursa pentru milionul de dolari oferit de Chivas Venture.

Antreprenorii români trebuie să se înscrie pe site-ul www.TheVenture.com până la data de 30 octombrie 2017. După finalizarea înscrierilor, 10 business-uri vor fi selectate pentru a participa la o sesiune de pitch, pe 23 noiembrie 2017. În urma acesteia, juriul competiției va alege 5 finaliști în etapa locală.

Toți cei 5 antreprenori vor participa la o sesiune de mentorat organizată de Chivas Venture. Finaliștii își vor demonstra abilitățile de business în cadrul a 4 probe, câștigător fiind desemnat acela care va reuși să convingă juriul că merită să reprezinte România la etapa globală.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *