In aprilie va avea loc o noua editie BusinessDrive StartUp, de aceasta data la Timisoara!
Pana pe data de 10 aprilie va puteti inscrie proiectul in competitie. Mai jos puteti gasi programul detaliat (preluat de pe pagina oficiala https://businessdrivestartup.ro/program/)
Preselectia Concurentilor 20.02.2018-10.04.2018
Persoanele interesate vor depune proiectele de business completand formularul online. Proiectele depuse vor fi analizate de catre cei doi amfitrioni – Marius Ghenea si Dragos Popescu – impreuna cu cei patru Business Angels. La evaluare se vor avea in vedere criterii precum: oportunitatea reala de piata, originalitatea ideii, posibilitatea de monetizare, acuratetea si claritatea descrierii proiectului. Vor fi selectate 8 proiecte, respectiv 8 concurenti, care vor fi invitati sa participe la sesiunea de Pitching.
In paralel, in aceeasi perioada, se va realiza inscrierea participantilor din public, pe formularul de aici. Colegii / partenerii concurentilor sunt incurajati sa se inscrie, pentru a-si putea sustine favoritii.
Sesiunea de Pitching 25.04.2018, 14.30-16.30
Sesiune live, cu public, moderata de Marius Ghenea, in care concurentii selectati isi vor prezenta ideea/planul de afaceri in regim de „elevator pitch” in fata juriului format din cei patru Business Angels.
Fiecare concurent va avea la dispozitie un interval de 10 minute, alocat astfel:
• 5 minute – prezentarea ideii / proiectului;
• 5 minute – intrebari de clarificare din partea juriului si raspunsuri;
Dupa incheierea celor 8 pitch-uri, juriul va delibera si va desemna cei patru finalisti. In acelasi timp, fiecare Business Angel isi va anunta si optiunea pentru concurentul favorit, dintre cei patru. In situatia in care pentru acelasi finalist opteaza mai multi membri ai juriului, concurentul respectiv va alege cu cine merge in runda urmatoare, cea finala.
Competitia 25.04.2018, 17.15-19.00
Runda interactiva de simulare de business, moderata de Dragos Popescu, in care participantii, impartiti pe echipe, vor lua decizii de business gestionand o afacere pe o piata virtuala, simulata de aplicatia software BusinessDrive. Pentru accesarea aplicatiei in cadrul rundei, participantii sunt invitati sa-si aduca laptopul sau tableta.
Competitia va fi castigata prin atingerea a doua obiective de business distincte, dupa cum urmeaza:
• Un obiectiv pentru cele 4 echipe compuse din cate un Business Angel, finalistul ales si alti doi participanti desemnati de acestia;
• Un al doilea obiectiv pentru celelalte echipe, formate din cate patru participanti din public.
Vor fi, asadar, doua echipe castigatoare, una ce include un finalist (marele castigator) si una compusa din membri ai audientei.
Anuntarea Rezultatelor, Festivitate de Premiere 25.04.2018, 19.30-20.00
Rezultatele si clasamentul vor fi generate de aplicatia software BusinessDrive si anuntate de Marius Ghenea si Dragos Popescu. Se vor premia:
Finalistul din echipa castigatoare (marele castigator)
• finantare sau acces la diverse resurse pentru afacere din partea Business Angel-ului care l-a ales si/sau a celorlalti membri ai juriului;
• program de mentorat cu Business Angel-ul care l-a ales;
• participare subventionata la programul miniMBA BusinessDrive (va achita doar costurile de transport, cazare, masa);
• premiu din partea BCR;
• promovarea afacerii in comunitatea alumnilor BusinessDrive, pe canale online si la evenimentele dedicate.
Cei 3 finalisti din echipele necastigatoare
• program de mentorat cu Business Angel-ul care l-a ales;
• voucher de discount in valoare de 300 euro valabil pentru urmatoarea sesiune a programului miniMBA BusinessDrive;
• premiu din partea BCR;
• promovarea afacerii in comunitatea alumnilor BusinessDrive, pe canale online si la evenimentele dedicate.
Participantii din echipe castigatoare:
• voucher de discount in valoare de 200 euro valabil pentru urmatoarea sesiune a programului miniMBA BusinessDrive;
• premiu din partea BCR.
Mai multe despre editia anterioara puteti gasi accesand urmatorul link.
Programul detaliat al evenimentului-concurs din 25.04.2018 si locatia de desfasurare vor fi transmise prin e-mail concurentilor si participantilor inscrisi.
Pot depune proiecte si/sau participa din public persoane cu varsta minima de 16 ani. Organizatorul – Diagma s.r.l. – detine in totalitate drepturile pentru formatul evenimentului si isi rezerva dreptul de a le modifica fara notificare prealabila.